De welzijnswet schrijft voor dat opdrachtgever én onderaannemer(s) intens moeten communiceren en samenwerken m.b.t. de aspecten van welzijn op het werk. Bovendien stelt art. 9 $2 van de welzijnswet de verplichting om tot een doeltreffende samenwerking te komen. Tijdens deze werksessie wisselen we ervaringen en codes van goede praktijken uit met het accent op “evaluatie en bijsturing”. We bekijken daarbij zowel de rol van opdrachtgever als onderaannemer.
Spreker
Andere werksessies 8u45-10u45
- WS 1.02 – Evalueren en bijsturen van contractors
- WS 1.03 – De preventieadviseur mee aan de tekentafel zetten
- WS 1.04 – Voeren van een integraal PMGE-beleid
- WS 1.05 – Verticale ontwikkeling onder de loep nemen
- WS 1.06 – Opzetten van crisisorganisatie
- WS 1.07 – Toepassen feitenboom
- WS 1.08 – Inoefenen coachende vaardigheden voor de PA
- WS 1.10 – Tijd en welzijn winnen met goeie gewoonten
- WS 1.12 – Transities begeleiden
- WS 1.13 – Documenten van de PA organiseren en beheren
- WS 1.01 – Herwinnen van je focus op het werk
- WS 1.11 – Opstellen KPI’s voor werking CPBW/BOC
- WS 1.09 – Proeven van stressbeheersing via biorelaxatie